Anna Samil on magistrikraad kirjanduses, kuid olude sunnil töötas ta aastaid kassapidajana. Vaheda huumoriga jutustab ta kassapidaja argipäevast, selle muredest ja rõõmudest, kohtumistest sõbralike ja vähem sõbralike klientidega, (hale)naljakatest episoodidest, mis ühes supermarketis iga päev aset leiavad.
See raamat pani mind tõsisemalt mõtlema sellele, kuidas ma ise kliendina poes käitun ja terasemalt jälgima ka teenindajate suhtumist ja käitumist. Tuleb tõdeda, et suurtes super- ja hüpermarketites kohtab ikka väga harva tõeliselt meeldivat, viisakat ja sõbralikku teenindajat, kuid nad on siiski olemas. Ja just need inimesed nagu tõenäoliselt ka raamatu autor ja peategelane ongi need, kes teevad tuju heaks hilja õhtul pärast väsitavat tööpäeva poest koju minnes. Üks „Tere“, naeratus ja „AitähHeadAegaKenaPäevaJätku“ ei tohiks klienditeenindajale küll ületamatu pingutus olla, hoolimata sellest, et ta on viimase tunni jooksul mitusada kaubaartiklit kassast läbi löönud.
Triin Soom
Tallinna Keskraamatukogu vabatahtlik
Vaata leidumust e-kataloogist ESTER